Brev:
Opstart af grød - 4 mdr.
2. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Opstart af grød - 4 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en dreng der bliver 5 mdr. om 12 dage.
Vi startet på grød i går, det så ud til at han kunne lide det..:-)
Må man lave risgrød til flere dage, hvis man opbevare det i køleskabet?
Må man starte med at komme frugtmos på grøden, eller skal han først vende sig til ren grød først?
Hvor meget skal han spise her i starten
og hvordan øger man?
Han har haft grøn afføring i ca 2 mdr, lige siden han begyndt på mme, er det normalt?
Nu hvor det er dejligt varmt uden for, hvor meget skal jeg passe på hans øre?
Med venlig hilsen
Heidi